Продавець Інтернет-магазин "Шедеври кондитера від А до Я" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1081 відгук
promo_banner
Інтернет-магазин "Шедеври кондитера від А до Я"
+380 (97) 431-44-10
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправлення посилок Новою поштою здійснюються понеділок вівторок середа четвер п'ятниця
  • УкрпоштаВідправлення Укрпоштою здійснюються вівторок четвер п'ятниця

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитами
  • Оплата на карту Приватбанка

Виставлений рахунок дійсний протягом 3 днів. У разі неоплати, товари без попередження повертаються на вітрину магазину. Якщо з поважної причини Вам необхідний більш тривалий термін на оплату, зв'яжіться з нами.

Замовлення відправляються впродовж 1-3-х робочих днів з моменту передоплати.

Мінімальна сума замовлення для відправлення післяплатою - 400грн

Улюблені покупці, в ціну нашого товару НЕ ВХОДИТЬ упаковка вашого замовлення! (Оптові замовлення ми намагаємося упаковувати самі)

Ми приносимо на пошту ваші замовлення і при оформленні накладної вам додається упаковка (якщо ви хочете щоб ваше замовлення вам доїхав цілим транспортна компанія упаковує, за що потім вони несуть відповідальність)

Тому якщо при отриманні посилки з вас взяли гроші за пересилку і за упаковку непотрібно телефонувати в магазин і питати "а чому ще за упаковку?" це робота транспортної компанії, вони перевозять ваш вантаж і тому вони відповідають за нього і щоб він доїхав цілим і потім можна було виставляти претензію їм - вони повинні його упакувати!!!

Тому при отриманні вантажу на перевізника ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте цілісність та комплектність вантажу згідно з накладною безпосередньо при працівника транспортної компанії. Якщо упаковка пошкоджена всі питання до транспортної компанії, не до магазину!

У разі виявлення дефекту або псування товару за межами транспортної компанії магазин ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НЕ НЕСЕ.

У разі недостачі товару в посилці, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом і ми вирішимо це питання в найкоротші терміни.

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner